High chaparall

Skulle köra pappa till high chaparall innan och lämna av honom men slutade med att jag också stannade och gick och kollade på alla fina lastbilar. Jisses va häftiga, maffiga och snygga endel var!

Fick en puss av min goding innan :) Johan var där också idag fast med sina vänner, jag hann träffan han lite innan dom skulle åka hem. Dom var där mycket tidigare än jag och pappa. Nästa år ska Johan och dom ställa ut sina två lastbilar :D Dom är fina. Eller ja, den Johan kör är fin som har en varg lackad på sidan av hytten, och med massa lysen på lastbilen. Den andra är hel vit så den är inte så speciell. (Oj undrar om Johan blir arg om han läser detta nu, inte speciell :P) Jag kan inte så mycket om sånt, typ ingenting. Bara att endel faller mig i smaken :P

Hur som haver så ska jag vila lite nu innan det är dags att dra igång och öppna första ölen!

PUSS

Kommentarer
Postat av: Anonym

magnus är ilsk=)

2009-06-13 @ 19:08:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0