hoppas

Det regnar ute, molnigt och solen lyser fram lite.

Jag hoppas innerligt att det blir fint väder på fredag. För vart ska alla 45 personer annars få platts om inte på trädgården?
Tänk att springa ut och ta studenten när det regnar. Nej fy sol ska det va! Varmt och skönt.

Gnosjö och Gislaved har redan tagit studenten. Snart är det vår tur i Värnamo. Jag längtar!
Känslan att ha på sig sin studentklänning och studentmössan :) Myspys!


Nu ska jag iväg och fika med Amar och Chirin :)

PUSS

Kommentarer
Postat av: mimmi

sv: jodå jag har haft en super helg! :D en lång helg har det blivit, för har ingen skola idag! har varit i Malmö nästan hela dagen med min pojkvän. Hur har din helg varit?

kram

2009-06-08 @ 16:38:03
URL: http://mimmismriko.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0