Kamera

Imorgon gäller det! Har varit ute och klippt gräset nu, det var ganska varmt och skönt ute. Hoppas hoppas att det håller i sig i morgon också.

Ligger i sängen nu och kollar runt på olika digital kamror ( en kamra, flera kamror?) Jag har alltid velat ha en riktigt bra som jag kan fota med. Jag älskar att ta kort men gör det inte speciellt ofta eftersom jag inte har en bra som det blir klara och skarpa bilder utav. Var inne på en tjejs blogg som är fotograf, hon tipsade om två stycken, en Canon EOS 450D eller  en Nikon D40. De tycker hon vore ett lämlpigt val, lättare menyer och inte så dyra. Jag kan ingenting om vad som är bra och inte. Så ja, det kanske är nån av dessa två jag ska köpa när jag har pengar. Är så sugen! Vore grymt att ha en som man kan ta fina kort med.

emelieohlsson.blogg.se är tjejen jag var inne och fick tipset från. Grymt duktig fotograf.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0