Lögn

Jag kunde verkligen inte somna inatt. Jag slocknade till slut runt fyra tiden på morgonen efter att ha legat i timmar och vridit och vänt på mig, varit uppe och druckit vatten och legat och vänt på mig i sängen igen. Jag sov till mamma kom in och sa att jag inte kunde ligga och sova längre, då var klockan halv två.
Det är grått och tråkigt väder ute så det känns som att det inte gör nått att dagen bara glider iväg endå.
Hur som haver så ska jag städa mitt rum nu, alla andra gånger ja sagt att ja städat rummet så har jag bara gjort det halv dant, glömt dammsuga, eller låtit en klädes hög ligga framme eller nått liknande. Nu ska jag städa riktigt noga!
Plocka i ordning allt, damma, dammsuga, bädda ...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0