Nu börjar jag

Nu börjar jag friskna till, tror jag. Jag snorar inte lika mycket och har inte lika ont i halsen. Istället hostar jag.
Rastlös är jag också, eller ganska så utslagen just nu för det är så förbannat kvavt ute, inne också för den delen. Känns som det knappt räcker till med luft att andas in. Hoppas verkligen det bli åska ikväll!
Jag som skulle följa med Hanna och tjejerna till hennes stuga i Falkenberg nu innan jag börjar jobba på torsdag. Men jag tror det är bäst att jag stannar hemma och blir helt frisk. Så att ja inte är sjuk på torsdag.
Skönt att jag bara jobbar torsdag och fredag och ledig i helgen :) Lite mjukstart så! Det är skönt.

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0