mm

1. Hur gammal är du om fem år? 24
2. Vem var den sista du träffade? Mamma
3. Hur lång är du? 170
4. Vilken var den senaste film du sett? Kalle och choklad fabriken :D
5. Vem ringde du senast? Gosen
6. Hur löd ditt senaste sms och till vem? Härligt. Richard får också komma om han vill :) Puss
7. Vad är dagens planer? Äta kvällsmat och mysa
8. Föredrar du att ringa eller skicka sms? Det beror på vem det är till. Oftast skickar jag sms.  
9. Är dina föräldrar gifta, sambos eller skilda? Sambos
10. När såg du senast din mamma? För typ en halv timma sen när hon var inne i mitt rum och pratade med mig :)
11. Vilken ögonfärg har du? Blå
12. När vaknade du idag? Runt tolv tiden :)
13. Har du någon gång hittat en katt? Ja, springandes lite här och där.
14. Vilken är din favoritplats? Sängen :P haha eller hos min gos
15. Vilken plats föredrar du minst? Jag vet inte. Platser jag inte tycker om besöker jag helt enkelt inte.
16. Var tror du att du befinner dig om tio år? Inte en blekaste aning. Jag tar dan som den kommer
17. Vad skrämde dig som barn? Ingenting, jag var cool som liten :P
18. Vem fick dig att skratta senast? :S Minns inte
19. Är du för ung för att äga vinylskivor? Ja, antagligen
20. Har du stationär eller bärbar dator?  Bärbar
21. Sover du med eller utan kläder på dig? Oftast med
22. Hur många kuddar har du i sängen? Två
23. Hur många landskap har du bott i? 1
24. Har du någon gång spytt på fyllan? Haha, ja det har väl hänt.
25. Föredrar du skor, strumpor eller barfota? Strumpor
26. Är du social? Ja, speciellt när jag druckit också :)
27. Vilken är din favoritglass? Alla utan lakris  glass
28. Vad skulle du göra om du vann en miljon? Köpa ett mysigt hus i Sverige och ett utomlans
29. Tycker du om kinamat? Helt okej
30. Tycker du om kaffe? Nej, verkligen inte. Men skulle vilja
31. Vad dricker du till frukost? Mjölk
32. Sover du på någon särskild sida? nej
33. Kan du spela poker? Ja, men kan hända att jag inte är så bra :P
34. Tycker du om att mysa? Hehe, OM jag gör :)
35. Är du en beroendemänniska? Vad är det?
36. Känner du någon med samma födelsedag som din? Ja, min älskling fyller år på samma dag :)
37. Vill du ha barn? Ja!
38. Kan du några andra språk än svenska? Ja, engelska :P
39. Har du någonsin åkt ambulans? Ja :D
40. Föredrar du havet eller en pool? Hav, pool har jag inte badat i så mycket.
41. Vad spenderar du helst pengar på? resor
42. Äger du dyra smycken? Nej, inget jag värdesätter
43. Har du någon gång testat narkotika? Nej
44. Vad var det senaste du stoppade i munnen? Vindruvor
45. Vem är den roligaste människan du känner? Mig själv :D
46. Välj ett ärr på din kropp? Mitt ärr på magen som jag fick efter operationen :/
47. Vad har du för ringsignal? M.IA. Paper Planes
48. Har du kvar klädesplagg sen du var liten? Nej
49. Flirtar du mycket? Nej, jag har ju redan hittat min prins
50. Vart togs din profilbild för din blogg? I Falkenberg på nyår 2009
51. Kan du byta olja på bilen? Byta? Vet vart man häller i ialla fall
52. Har du fått fortkörningsböter? Nej som tur är inte
53. Vilken var den senaste bok du läste? Minns ja inte
54. Läser du dagstidningen? Ibland
55. Prenumererar du på någon veckotidning? nej
56. Dansar du i bilen? nej
57. Vilken radiostation lyssnade du på senast? Lugna favoiter på datan :)
58. Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper? Minns ja inte
59. När var du i kyrkan senast? Det var väl på nån skolavslutnin.  Tycker inte om kyrkor.
60. Vilka personer utmanar du? Alla som har lika tråkigt som jag och vill fördriva tiden lite!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0