Janne banan janne banan janne banan

Åkte ner till Halmstad i söndags med  Bea, Patric och Klain för att njuta av det härliga vädret. Vi åkte till stugan och solande, spelade bad mintonton, grillade och drack lite. Det var underbart väder. På kvällen gick vi och badade i havet. Brr det var kallt. Vi sov i stugan och dan efter var solen framme igen. Vi var ute i solen hela dan, solade, spelade, badade, var i stan en runda, åt jordgubbar och glass. Jätte härligt var det! Och gud vilken träningsverk jag fick dan efter efter all bad minton spelandet. Ajaj.
Jag älskar Halmstad på sommaren!

Igår var jag hos frissan och klippte page och färgade håret. Så äntligen har jag en frisyr igen. Efter det åkte jag och Malin till Ullared en sväng :) Hittade lite små saker och en klänning.






Idag har jag varit på massage och bara tagit det lugnt. Mår lite dåligt över mig själv, över mitt stökiga rum. Om jag kanske skulle ta tag i det?

Hur som haver så ska jag åka till min Johan imorgon! Som jag längtar efter honom! Tänker på han hela tiden, han är mitt allt! Ska bli så skönt att vara med honom igen.  :)
Mys mys


:S Men nu ska jag ta mig fan städa rummet. Jag det inte klokt ut!

PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0