Längesen

Dålig uppdatering jag vet. Har varit hos Johan över midsommar helgen och har inte känt för att blogga. Jag har haft så mysigt. Som alltid tillsammans med Johan :) Vi har mest tagit det lugnt, varit med hans vänner och med hans familj. Jätte mysigt. Jag gillar verkligen Karlsbor, det är så fint där.

    
    

Kort från midsommar. Vi grillade, spelade kubb, seplade Alias och drack tequila :)




Ikväll åker jag till Halmstad. Ska jobba där i 7 veckor nu. Ska bli så himla kul! Har skaffat mobilt bredband så att jag kan blogga och använda datan när jag är där nere. Kommer nog bli kanon. Hoppas på fint väder!

Kommer sakna min älskling så oehört mycket. Kommer vara en evighet till honom. Hoppas att vi kommer ses snart igen! Han är mitt allt. Alla mil ska inte få förstöra! Allt går om man bara vill :)



PUSS


Kommentarer
Postat av: Bea

hoppas du få underbart där nerre :D kanske kan komma ner å hälsa på nån dag ;) ha det bäst kram =)

2009-06-23 @ 19:57:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0