Mitt liv

Idag är första dagen på resten utan mitt liv.

Det känns så bra! Jag har lite önske mål som jag vill göra innan sommaren är slut, det är att köpa mig en system kamera. Hoppa fallskärm. Gå rundvandringen i Karlsborgs fästning. Hm ja det vill jag göra! Vore grymt. 

I sommar ska jag se till att njuta och inte tänka på hur det kommer bli till hösten. Allt löser sig! 
Jag ska jobba med något jag trivs med i en stad jag älskar på sommran, jag ska sola och bada mycket!. Börja cykla igen. Öva på att bo själv, laga mat varje dag, tvätta och diska. Jag ska umgås så mycket som möjligt med Johan och mina vänner. Hälsa på familjen hemma. Vara i Karlsborg en del hoppas jag. Hitta på mysiga saker med Johan.
Ja ska dricka vin och grilla på sena sommar kvällar, äta jordgubbar och njuta av mitt nya liv som börjar.


Det kommer bli så bra.

Men först innan Halmstad så är det ju fest ikväll. Skulle ut med tjejerna och lite andar vänner och ha förfest här, men nu verkar de flesta i klassen må kasst och ska stanna hemma. Så det blir nog jag och alla killkompisar om jag inte lyckas övertala tjejerna att de faktiskt går bra att kröka med förkyldning!
Jag ska ialla fall dricka öl ikväll! Hade varit roligt om Johan var med och träffade mina vänner ikväll, med det blir ju fler tillfällen :)

PUSS





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0