Ohhh

Min helg har varit så bra :) Det är alltid så bra det bara kan bli när jag är med  johan. Man kan inte annat än må bra i hans sällskap! I torsdags när jag kom upp så lagade vi mat och kollade på film, Kalle och choklad fabriken!. Sen på kvällen skulle johan jobba så vi åkte iväg med lastbilen upp till Göteborg och lastade, sen åkte vi hela natten och jag vet inte riktigt vart för jag somnade till lite då och då :).
När jag kom upp till Joahn hade han köpt en STOR marräng till mig, sån som han pratat om innan att deras fik är kända för. Den var stor och god :) .. Han är så söt Johan.

På fredagen när vi kom hem efter att åkt lastbil var vi trötta så vi gick och la oss några timmar sen kollade vi på film och myste bara.
Lugn och skön fredag :)

På lördagen åkte vi och johans mamma, hennes man och Johans lilla syster och kolla när  dom la i en båt, Erik nordevall i göta kanal. Något historiskt.. Var hur många som helst som var där och kollade.
Efter vi sett det så åkte jag och Johan och åt pizza med Magnus och Anna, Sen drack vi lite hemma och åkte runt lite, hälsade på Malin och Oskar en runda. 


Idag träffade vi Magnus och Anna och körde fyrhjuling! Hej va det gick i skogen! :D Jätte kul! Det är kul när det går fort :)
Idag gjorde vi inte så mycket mer, ja åkte hem vid tre tiden! Saknar redan min gos!




:D denna veckan kommer bli toppen! På fredag tar jag studenten! Det ska bli så förbannat underbart!



PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0