Big big

Blev en lugn och skön helg trots alls. Det var välbehövligt :) Såå skönt att va hemma faktiskt. Jag gillar att umgås med mamma och pappa, myspys. Sen gillar jag mitt rum och  min säng!

Gos


Nu ligger jag i min goooa säng och lyssnar på lugna favoriter. Vilka minnen jag har till den radio kanalen. Lugna favoriter spelade jag alltid på sommrana i Halmstad, jag älskar Halmstad,,,, och nu tryckte jag på nån rackans knapp så att bokstäverna blev stora med.

Ialla fall. Halmstad och lugna favoriter, i like..

På tal om annat så har jag en sååå ångest. Jag ska upp imorgon kl 5.30 och det gillar jag inte alls. Jag är sjukt morgon trött.
Men det ska väl gå!

Nu är det bara en vecka kvar på praktiken!
Jag är inte sugen på skola. Bara träffa vännerna igen! Studenten :) Snaaart!

:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0