Blicka inte framåt ! Inte en dag.

God morgon. Jag har inte mycket att skriva, inte mycket vettigt att läsa ialla fall. Men du som orkar läsa, läs.

Nu gäller det att inte blicka framåt en enda dag! För det betyder skola. Jag ska njuta av vart enda lediga sekund här hemma, fast att ja ligger och hostar. Men hosta är tusen gånger bättre än skolan. Vilken jävla tur för mig att det blir student om två månader. Studenten, jag gillar´t skarpt

Sen om det blir den efter längtade turkiet resan för min del är osäkert :/  Min operation väntar fortfarande, allt hänger på ett nytt verktyg som läkaren väntar på som behövs. Men det löser sig det med. Hade bara varit hur tråkigt som helst om ja inte kan föjla med. 
Det hade jag inte gillar´t.

Hur som haver denna dag.. Grå och dan. Så underbart skönt med tråkigt väder. Glädjen blir då större när härliga våren kommer. Jag gillar´t. Skarpt. Så att säga.

Nu ska ja lägga mig och hosta vidare.


Köss på a´tt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0