En jävla massa bravader

Hej hej, hemskt mycket hej. 
 
Imorgon har vi vår efterlängtade fredag :) För mig innebär det en skoldag med tråkiga lektioner, gott skratt med underbara vännerna, hämta ut min student mössa som kommit, och sura tankar om hur mycket ja hatar skolan! MEN jag får ju inte glömma nämna att Filip kommer och  sjunger i cafeterian ugglan :) Det kommer bli riktigt nice vill ja säj.
 
Ja ungefär så kommer min skol dag se ut skulle jag kunna tro, lite lunch på det också förstås.

Efter skolan ringer jag Malin, lr nej henne har ja nog sms:at innan så att hon är på plats i Värnamo när ja slutar! 
I vilket fall som helst så ska jag och Malin gå till systemet, lr ja, Malin (lilla jag är för liten än, som ni kanske vet) Vin ska inhandlas till helgens bravader, så att säga.
 
 Efter rännandet på stan ska vi åka ut till min kära syster Sandra :) Där blir det massa mys fram till Sandras man kommer hem :P Lr ja, myset slutar nog inte. Thomas är så femenim av sig, så han platsar som en i gänget (A) Nej, skämt och sidor. Hur som haver så ska vi göra oss snygga, sen bär det av till Martina i Växjö. Där blir det FEST!

Jag gillar´t skarpt

Köss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0