Happy face

Min jobbar kompis berättade lite igår om hur och vart man kan gå in om man vill ända om sin blogg. Tänkte att jag skulle besöka sidan och se om ja begriper mig på något, skulle vara kul att göra bloggen lite personligare.
Men just nu hinner ja inte! Efter ja skrivit ett par rader här ska jag ta och betala in pengar till studentresan.
Veckan i övrigt är fullspeckad med jobb och plugg. Vi får se när jag har tid för att ändra om bloggen.

På tal om annat så har jag bestämt mig för vilket sommar jobb jag ska ta nu, och det blir demensboendet i Halmstad.
Det känns så bra! Min chef här hemma blev inte arg utan förstod mig när jag berättade hur allt låg till. Jag är riktigt glad.

Men nej, nu ska jag betala in pengar för den kommande studentresan, sen ska jag söka ett ledigt jobb i Halmstad.
Vi hörs! Köss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0