Hemma från helgen

Hela veckan lång hade jag praktik, Måndag till fredag. Men helgen startade inte kl 2 på fredan när jag slutade praktiken. Nej för ja var bara hemma en liten stund för att ta mig nått att äta, sedan åkte jag till mitt jobb här i lilla Gnosjö och jobbade till 21.45. Helgen började inte där efter heller. Jag åkte hem och sov, gick upp och jobbade kl 8.00-15.00. Ja därefter blev det helg må ni tro :)


Mmmm, ja tog mig en siesta när jag kom hem från jobbet på lördan. För Malin slutade ju inte jobba fören 16.30
Ja för vi hade bestämt att vi skulle ses :) så medans hon tog hand om de gamla på Soläng där hon jobbar så låg jag och vilade mig vilket jag verkligen behövde :) och det gjorde verkligen susen, för när hon ringde och väckte mig blev jag såå pigg och fick så mycket ny energi. Sömn och är Malins skratt glädjeframkallande!







Efter power napen så tog jag mig en välbehövlig dusch sedan tog jag och satte mig i lill brum gullingen och åkte till Forsheda där Självaste Malin bor! Ungefär just då kan man säga att min helg började, för det var då som jag kände helg känslan. Ni vet känslan då man känner att det inte finns en massa måsten man ska göra :)


Ialla fall så hade vi en lugn och go lördags kväll men en massa skratt som det alltid blir när vi två umgås.
Söndagen gick Malin upp tidigt på morgonen för att ta hand om de gamla igen på hemmet. Medans hon gjorde det
fick jag klara mig själv. Vilket gick utmärkt eftersom jag SOV :) Kl 11 ringde hon och väckte mig och sa att hon kommer om en om timme. Så jag pallrade mig upp, bäddade sängen och gjorde iordning mig. När hon kom hem bestämde vi ooss för att åka till

JÖNKÖPING
Så vi åkte dit och gick i affärer på A6, och så gick vi på Ikea, när vi var där inne så längtare vi verkligen tills vi flyttar. Gasch, de har ju så fina saker där :) Tänk er så kul att få inreda sin egna lägenhet.



Mm nu sitter jag själv hemma i min säng och ska alldeles strax, så fort ja skrivit klart det här så ska jag lägga mig och sova. Ska upp tidigt imorgon, kl 5.30, senast! Blir trött så fort jag tänker på det! Jag är nog den morgon tröttaste människan som jag känner


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0