I´m a super wommen.

The boys does nothing. Den låter är grym. Håret är färgat, fått i mig lite mat.
Nu väntas plugg! I'm fit for fight. Jag ska komma till skolan imorgon och äga provet (Hoppas går ju alltid)

Ute håller solen på att gå ner, men i mig stiger den :) Som sagt, som alla vet (de flesta ialla fall hoppas ja) så är det ju torsdag i morgon, det innebär för mig en skol dag då jag återförenas med alla goa underbara klasskompisarna igen, efter sjukt lång tid. En del har ja inte träffat på mer än 6 veckor. Så morgon dagen kommer bli great!
Dan kommer gå fort känner ja på mig, vipps sen så blir det fredag. Skola och sen blir det fest  helgen lång. Ledig och förhoppningsvis helt frisk.

På söndag kanske jag ska hälsa på min kära mormor :) Mormor och Rolf. Det blir mys.

Men som sagt, plugg var det ja som kallade. Yeah! Ska det va så ska det va, så att säga.

Två månader kvar i skolan, nu jäklar ska ja kläma i allt var ja kan och visa vad jag går för.


Japp japp.


Nått i den stilen ialla fall (A) I´m a super wommen.


Köss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0