Inte bra

Inte kul! Första lektionen kommer jag sent eftersom jag missade första bussen, låg och drog mig förlänge i sängen imorse, men det gjorde inte så mycket eftersom när jag kommer till skolan sitter det andra och letar fakta om nått vi ska redovisa. Jag fick en kvart på mig och det gick faktiskt jätte bra, tur att redovisningen bara va muntlig säger jag.

Nu börjar inte nästa lektion förens om tre timmar så jag tänkte passa på att göra lite arbeten och plugga. Har tre prov i veckan, plus arbeten som snart ska lämnas in. Inte kul. Gissa om jag längtar till studenten.

Men först längtar jag till helgen då Johan kommer!

Men nu vankas det plugg för fullt.


Köss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0