Ja tar den

God morgon. Här sitter jag i Forsheda, i Malins säng med en förstor t-shirt på mig. Jag har inte kommit längre än så. Själv har Malin redan duschat. Hur som haver så kan ni nog räkna ut att ja hamnade här igår efter min praktik. 
Vi låg lågt igår och kollade på tv och snackade och skrattade! Idag bär det av till Växjö ! Vi ska gå på stan och äta tahi mat.
Sen ska Malin va hår modell för sandra. Spännande! Efter dessa bravader ska vi åka hem och då är det dags för mig att börja praktisera igen.  

Nu åker vi om drygt en timma. Och ja sitter fortfarande här. lugn ingen panik, Ja ska Bara få bukt med mitt hår, sminka mig, klä på mig, äta frukost och lite där till.

När toan är ledig ska ja ta tillfälle i akt och fixa till dagens aoutfitt. Lättare sagt än gjort må ni tro. Bad hair day här förstår ni. Men mäster millan ska nog fixa det med :)

Maliiiiin har ockuperat toaletten! Nu kom hon in här! Nu springer jag och ta toan innan hon hinner tillbaka!
Vi hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0