Jag gillar´t

God morgon folket. Nu är snön tillbaka, vaknade av ett jävligt irriterande ljud, ett sprapande oväsen. Den var snöskottaren som plogade vägen här utanför. Jag blir så tji på ett. Här går man och tror att det ska bli vår. Men men så att säga, den kommer den med :) Allt tar sin tid. I helgen ska jag iväg på praktik. Jag gillar´t inte alls så att säga. Helgen innan skolan börjar. Buhu. Ja måste hoppa in i duschen strax! ska bara skriva några väl valda ord innan, om gårdagen.

Som sagt så var gårdagen hel tokig. Köpte med oss vin hem till Malin lite så spontant. Tog på oss mys kläder, tände massa ljus och så satt vi i soffan och drack, pratade om allt och inget. Och jag gillar´t, skarpt. Det var en hel flum kväll sså att säga. Idag har jag ont i halsen. Låter som en skrotnisse. Men  jag gillar´t

Duschen kallar! Pöss på er



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0