Jag har syndat

Hej hallå där. Hoppas inte mina mina lärare är inne och läser min blogg. Jag har nämligen syndat idag, jag har skolkat. 
Jag prioterade lite idag, ansåg att det inte gjorde så mycket om jag missade en måndag. Mitt val till sommar jobb kände jag var viktigare. 

Viserligen bry jag mig inte om mina lärare få reda på att jag varit i Halmstad idag. Men endå, de kan få tro att ja varit sjuk. 

Som sagt, idag var jag i Halmstad och kollade på stället som jag eventuellt ska vara och jobba på i sommar. Jag hade möte, arbets interljuv med chefen och det gick jätte bra. Hon var jätte trevlig.

Men! Jag har inte bestämt mig än hur jag ska göra. Jag har ju sagt att ja ska jobba här i Gnosjö till sommarn, där jag är och jobbar extra nu. Jag trivs jätte bra. Men Halmstad är ju stället jag drömt om att få jobba och bo i. Jag har chansen nu. 
Två månader ialla fall. 

Sen fanns det en ledig tjänst i Halmstad som jag tänker söka. Hoppas kan man ju alltid att ja får jobbet :D Det hade vari grymt. 

Imorgon ska jag bestäma mig vilket sommar jobb jag ska ta! Jag är rädd för vad min chef här hemma kommer att säga om jag berättar att ja inte längre vill ha sommar jobber här. 

Nog om jobb :)


Nu ska jag sova, och drömma om en underbar prins

Köss
 


Kommentarer
Postat av: Bea

Va skoj att du har två jobb att välja mellan :D Hoppas att de går bra å att du lyckas välja =)

2009-03-24 @ 19:54:02
URL: http://bejja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0