Kultur veckan

Ja, våren är verkligen kommen. Det är underbart. Snödroppar har hittat upp ur den frysna marken, svanor, traner och andra fåglar börjar dyka upp. Visst är det fint.

Min hosta har nästan gått bort nu, går inte sätta ord på hur skönt det är. Bara min förkyldning som är kvar. Känner mig mycket piggare i kroppen så imorgon lutar det åt skolan! Jag saknar mina vänner något fruktansvärt mycket. Imorgon är det psykologi prov också så min dag kan ni ju ränka ut vad jag ska ägna den åt.

 Eller ja, hela kvällen ialla fall. I efter middag ska jag färga håret, sen jag permanentade mig så har färgen släppt så det ser helt livlöst och tråkigt ut. Så det ska det bli ändring på




Maaalin! I helgen fölger du med mig till växjö. Du har inget val så att säga ;) jag vet att du vill.


Auf wiedersehen baby. Köss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0