PANIK

Jag får panik snart för att jag inte gör nått, för att jag inte orkar göra nått. Jag mår sämre än sämst idag. Har sovit, hostat, sovit, druckit te, hostat, sovit, frusit och svettats. Jag känner mig helt slut och degig i kroppen för att ja bara legat hela  dan. Känner mig som minst 90 + i kroppen.  

Om jag går upp känns det som att ja ska svimma. Det blir nog inget med mötet jag skulle på imorgon, måsta ringa och boka om det. Jag som hade sett fram emot det så mycket!
Skola blir det heller inte. Nu känner ja faktiskt att ja saknar skolan bara för att jag är så rastlös när jag ligger här, då är det verkligen illa. Skolan är det tråkigaste jag vet. Förutom vännerna, det är självklart dom som får mig att orka med skolan nu..

Vad ska jag ta mig till! jag får panik. ont har jag, trött och varm är jag. Ingen ork har jag heller. Får ont i huvudet så fort ja anstränger mig..

Ja brukar alltid säga, men jag gillar´t, man känner att man lever. Men ja gillar´t inte alls nu.

Gasch!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0