tankespridd

Hej! Jag det inte klokt vad jag är tankespridd glömmer saker.
Igår morse, gick jag upp runt klockan halv 7, gjorde iordning mig och skulle precis gå ut till bilen och köra till skolan, men just då kom ja på att ja inte börjar förens halv tolv.

Idag gick jag upp halv 7, gjorde iordnig mig och körde till skolan så att jag var här klockan åtta. När jag kommer in i skolan möts jag av Anna, Chirin och Amar som frågar vad jag gör iskolan. Jag ser ut som ett stort frågetecken och frågar vadå det är ju skola? - Ja men du börjar ju inte förens klockan ett idag, ni har självstudie.
Så ja fick bara gilla läget. Jag satt med på en av deras redovisningar och blev lite klokare.
Sen gick jag och gjorde lite nytta när jag endå hade all tid i världen, jag sökte jobbet i Halmstad som jag inte hann med igår. 


Jag är rastlös!


Kommentarer
Postat av: Bea

det är inte alltid så lätt att hålla koll på schemat ;P

2009-03-26 @ 15:33:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0