Ta inte slut !

Äntligen hemma, jag är så trött och ska efter mitt bloggande ta mig en tupp lur. Helst hade jag velat ett helgen skulle fortsätta hela veckan eftersom jag haft en så underbar helg som jag inte vill ska ta slut.

I fredags som sagt så bar det av till Växjö. Mycket trevligt till jag säga på hemma festen, dock lite mindre kul på stället vi åkte till sen. Men hela kvällen va mys :) Natten va roligt också, tydligen, eftersom ja vaknade av att jag själv låg och skrattade. Det tycker jag är guld.

På lördagen dagen efter, var det jag som va kör dugligaste och fick då köra hem, hem och lämna Sandra och Thomas ute i Åminne, de hade fått ett litet föl, natten då vi var iväg och festade. Det blev en svart hingst, så himla söt! Nu är där tre hästar :)
Efter att kollat på fölet åkte jag och Malin vidare hem till henne i Forsheda och där var det bara till att hoppa in i duschen och fixa i ordning sig igen, vi åkte nämligen iväg till Jönköping och kollade på bio med Johan och Oskar!
Kommer inte på vad filmen hette, men det va verkligen bra! På kvällen åkte vi hem till Malin och drack öl, jag gillar´t.. Mycket trevligt sällskap! Det var så himla nice om man säger så :)


Min goa pappa kom in och frågade i fall ja ville ha kvällsmat nyss. Trötta jag sa att jag inte orkade, Är du säker frågade han då, de blir bullens korv och mackor, Då ångrade jag mig genast, kännde mig genast så mycket piggare och hungrigare :D Bullens korv går inte att säga ner till.

Smaklig måltid till mig. Ni andra, ha det underbart! Köss


Kommentarer
Postat av: Bea

låter som en go helg :D

å håller med gå inte säga nej till bullenskorv ^^

2009-03-22 @ 22:35:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0