ooopssi

Dagen började med att mobilen ringde klockan 7.30 och en och en halv timme senare befann jag mig i Värnamo på min praktik plats. Där var jag fram till klockan fyra! Fick lite smått panik i slutet för mitt jobb här i Gnosjö ringde och frågade vart jag var! Jag skulle tydligen jobba där 13.00-21.00 ! Medans det i min kalender står att jag ska jobba den turen i morgon. Något missförstånd hade skett tidigare när jag fått turen. Sak samma, jag åkte direkt från praktiken till jobbet. 
Som tur är trivs jag så bra på min praktik och på mitt jobb så det var inte jobbigt alls att jobba så en hel dag. Jag fick faktiskt sluta redan klockan åtta idag och det tackar man ju för!

Jag åkte direkt till konsum och köpte mig choklad, ni vet sån choklad som finns i lösvikt godiset, sånna runda platta. Hm ialla fall är det nog det godaste chokladen ja vet, tror jag! Mmmm. Ni vet vissa veckor som denna blir jag så choklad sugen så att det är inte klokt. så sugen att jag kunde gå till Kirruna för att få tag i en choklad bit ungefär.
Tjej veckan är tuff ska ni allt veta pågar.

Hur som haver så sitter jag nu här i min soffa men datan i knäet, tv:n på och chokladen jämte. Det är gott!
Sen har jag en massa levande ljus här i rummet. Det är mys!

Ledig i morgon och på söndag! Var längesen. Jobbat ganska många lördagar i rad nu. Nu ska jag bara njuta :)



Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0