Jag har träffat världens finaste människa, det är inte klokt

Det var visst några dagar sen jag skrev nu. Har varit borta i Karlsborg hos Johan i helgen. Jag ligger i min säng nu och längtar tillbaka. Jag har verkligen haft en så underbar helg! Jag har träffat världens finaste människa, det är inte klokt.
 
Ialla fall så blev det ganska lugnt i fredags kväll när jag kom upp, jag och Malin fick oss en rund tur i Karlsborg, vi åkte och kollade på fästningen, det var grymt. Senare kom några kompisar till Johan och vi drack lite öl. Efter att Malin föjlt med Oskar hem och alla andra gått hem gick vi och la oss.

På lördagen åkte vi in till Skövde, jag, Johan och fyra till, i en liten bil satt vi och trängdes. Jag satt inklämd och såg inte ut särskillt mycket då en ropar - Kör KÖR, stanna här, nån hoppa ut, fort !!  Haha då hade vi mött en polis bil som hade vänt och kört efter oss. Ja va skraj, men pojkarna var lugna och som tur var va poliserna snälla som inte gav oss böter, två av oss fick hoppa ut och vänta på skjuts bara.

När vi väl kom in till Skövde gick vi ut och åt på Thai house, mongoliskt, jätte gott! Efter det gick vi och bowlade, jag kom tvåa,. Kändes bra att spöa alla killar, utan en, för de var så kaxiga i början. hihi.

Söndagen tog vi det lugnt, åkte till Oskar och Malin och åt vofflor. Sen var det dags att åka hem till Gnosjö igen.
Inte kul


Jag hoppas denna veckan går fort!



 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0