Mitt samtal idag ! :D

Go kväll gott folk! Nu är jag hemkommen från jobbet. Jag har i stort sätt bara hunnit klämma i mig en toast, tänt några ljus i rummet och nu sitter jag här.
 
Jag kan inte annat än säga att jag har haft det lugnt och skönt på jobbet. En massa tjöt med folket och sen så bastu! Inte dumt alls. Underbara människor

Ska snart krypa ner i sängen. Ska upp tidigt i morgon. Jag och Malin ska ju till Växjö :)
Mys pys!

Och vet ni... jag har såååå svårt för att inte berätta om mitt samtal jag fick idag. :D Jag är sååå glad! Min dröm kan ske redan i sommar om jag vill! Nu har jag avslöjat mycket nog! Jag kan inte säga vad det gäller förens jag har kollat upp allt, och att allt är ett säkert kort.

IH! I´m so happy!    :D Jag vill skriva vad det gäller! Men nej, ni få vänta :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

härligt med bastu ^^

nu blir manju allt lite nyfiken på vad du ska göra i sommar hihi^^

2009-03-10 @ 22:28:28
Postat av: bea

mitt namn kom vist inte med på förra :S :P

2009-03-10 @ 22:29:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0