Drömmar om operationen

God morgon världen!

Jag drömmde om min operation inatt, vilket inte är första gången. Ja drömmer bara om början, hur det är när jag kommer dit och när jag få bedövning och ska somna in och sånt. Det är obehagligt.
Drömmar är till för bearbeetning så om man ska se det från den ljusa sidan så är det vara väl att ja drömmer om operationen, kanske.  Ja vet liksom inte om drömmarna gör mig lugnare.

Ialla fall så blir det nog en kort dag på praktiken, idag är det min tur och min lärare kommer och hälsar på och ska se hur det funkar. Det funkar kanon bra, så det ska hon få höra :)

Efter praktiken har ja inga som helst planer inför dagen, vilket känns väldigt skönt! Ja få helt enkelt se vad jag hittar på!




Jag hittade två bilder på mig som är ganska lika, en från hur jag såg ut förr och en på hur jag ser ut nu.
 
                                                                                       DÅ                              NU








Mmm så kan det se ut! Nu ska jag gå och ta mig lite mat! Ha det fint!

Kommentarer
Postat av: Bea

fint både förre å efter =) inte många som kan göra en så stor förändring å passa i det .

2009-03-03 @ 21:07:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0