Gråa dagar skyndar aldrig på

Gråa dagar skyndar aldrig på!

Jag vet att det är tråkigt att höra på när andra klagar men idag måste ja få lov till det. Bara en liten rad. Det är nämligen såhär att jag har världens mensverk idag! Första dan brukar va värst och det är det nu vill ja lova. Ont överallt, i ryggen i magen. Stackars mig.

Hur som haver så ser jag nu att det finns behov till att städa mitt rum. Men det få bli en annan dags bekymmer för idag tänker jag inte göra nått! Tråkigt, värdelöst att kasa bort en dag bara såhär men smärtan har makten idag.

Det är inte klok må ni tro! Med tanke på att det snart är påsk. Trevligt med påsk.
Påsk = vår
Vår = nytt hopp och glädje
och därefter sommar och student!

 Jag längtar så oehört mycket! Idag ska jag bara ligga här i sängen och filosofera mig bort in i framtiden.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0