pimsam sak eller rolig sak?

Hajdihoo som man kan säga om man känner för det!

Jag kom att tänka på en sak, som hände igår när jag och Malin var i Jönköping. Det var en riktigt pinsam sak som hände mig. Eller ja, pinsam för mig och mer rolig för anda.

Det va som så här att jag och Malin gick in i en sko affär och kollade på dojjer. Jag gick först, och då så fick ja syn på ett par riktigt läckra och började prata om vad ja tyckte om skorna och vände mig om samtidigt som ja pratade för att Malin skulle få se. Och då möter ja en annan tjejs blick som stod och skrattade när hon såg hur jag stelnade till och blev förvånad över att se henne och inte den ja förväntade mig. Jag började till slut också skratta. Malin stod en bit bort och skrattade även hon

Så kan det va :)

Idag gick ja som ja skrev i förra inlägget upp vid 5.30. Ja var riktigt trött. Stressade och missade bussen precis, såg den åka förbi! Fan helvetes jävla skit tänkte jag!! Drog upp busstidstabellen och kollade när nästa buss gick. 6.35 gick nästa. Så ja gick hem, va hemma lite och sen gick ja till busshållsplattsen igen och denna gången missade ja som tur va inte bussfanskapet.

Kom ca en kvart sent till praktiken med det gjorde inte så mycket :) Va en lugn dag och ja fick sluta redan kl 2
och då kom syster min in till stan och så åkte vi ut till henne, myste och åt glass i stora lass.  Glass är min favorit godsak. När jag blir gammal ska jag leva på glass.


Efter denna snöiga gråa dag sitter jag nu i min goa säng med en massa levande ljus i rummet. Det enda som inte är bra just i detta nueet är att jag har såå ont i ryggen min. Men det är en värdslig sak som man brukar säga :) Det går ju över så varför klaga.



Vår vår vår kom hit till oss :) Har ni hört låten håll ut eller va den heter på radio? Ni vet där han sjunger håll ut, livet vänder i aprill. :) Jag gillar den låten!
Snart är det Aprill. Underbart va!
Efter det är det bara två månader till sommar.
Ännu mer underbart!

:)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0