Det är då inte klokt

Ligger i sängen och små fryser lite om fötterna, mina dun tofflor skulle va skönt nu, men dom ligger nere och just nu orkar jag inte gå ner. Få varma fötterna under täcket istället.

Lyssnar på Gyllene tider gör jag också. Jag har precis begript mig på hur man laddar ner musik. Wow, vilken grej! sommar tider spelas just nu och den får mig att tänka på Halmstad. Vad jag längtar!



Ligger och sjunger med lite, tur att ingen hör mig. Tycker själv att jag låter värre än en ostämd gitarr. Annars brukar ja aldrig sjunga,  ibland när ja sitter själv i bilen och kör och få höra en bra låt, då vrider jag upp volymen på max och sjunger så att rutorna nästan spricker. Och ibland när jag är ensam hemma kan en och en annan sång höras från duschen när ja väl duschar.

Imorgon börjar jag 8 och ska få föjla med en till gläntan och vara där hela dagen. Ska bli skoj och se hur de har de på jobbet. Nu är vi inne på våran sista praktik vecka. Snart har 4 veckor gått, 5 veckor om man ränkar in lovet. Det är inte klokt vad jag saknar alla vänner. Hur ska det bli efter vi tagit studenten och alla flyttar och göra sina saker? Självklart kommer vi aldrig ses lika ofta igen.



Det är heller inte klok hur lång tillbaka jag ska gå för att hitta ett kort på oss. Jag saknar dig!
Jag önskar att jag fortfarande kunde vara den jag var för dig förr, men tiden ändras och andra kommer in.
Jag är glad för din skull! För eran skull! Det är så roligt att se er tillsammans!

Men glöm aldrig att ja fortfarande finns här för dig, att du alltid kan komma och prata med mig om du känner för det!


Sommar, höst, vinter, och vår. 3 år. Vi två vännen!




Om 10 minuter ska jag slå på tvn och kolla på Spårlöst! Nu ska jag hämta mina duntofflor för täcket värmer fötterna dåligt. Sen ska jag sätta på en kopp te. Go kväll!


Kommentarer
Postat av: anna

det är ingen som tagit din plats! din plats kommer alltid finnas kvar! självklart kommer andra in i livet men det betyder ju inte att vi inte ska kunna umgås... det har ju bara inte passat senaste tiden de dagar jag kan jobbar du och tvärt om.. en pojkvän är mycket men kärlek och vänskap är inte samma sak! du fattas . men snart kommer skolan igång igen .. hoppas vi kan ses oftare då!.. saknar dej! Pusspuss

2009-03-12 @ 21:27:02
URL: http://annsapansa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0