Är det våren som kommer?

Vilket underbart väder det var när jag åkte hem. Först öste regnet ner och jag kunde inte sluta le, all snö hade smält bort. Sen klarnade himelen upp och solen lyste, blå himmel med bara några vita måln. Vår känslan kom fram.
Nu är det mulet ute men vår känslan sitter i.

Snart är det vår på riktigt, fåglarna kommer tillbaka, träden börja blomma och solen tjikar fram. Våren är nog den bästa års tiden enligt mig. Allt börjar bli ljust igen, och man har sommaren som väntar på en. Det är så underbart.

Ikväll är det jobb som gäller här hemma i Gnosjö, 15.00-21.00. och imorgon är jag ledig från praktiken och då ska jag och Malin åka till Växjö, denna gången är det jag som ska vara hårmodell. Ska till sandys skola och där ska hon permanenta mitt hår. Lockligt för hela slanten ska det bli. :)

På torsdag är jag också ledig men då har jag inga planer för dagen. Fredag, lördag och söndag blir slutsputten för praktiken, sen är det skola som gäller igen, efter fem veckor.

Nu ska jag strax bege mig. Ha det fint där ute!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0