VÅÅÅÅÅRR ?

Jag vill ut till solen! Näsan bara rinner på mig och jag ser ut som ett lik så blek som jag är.
Jag är sugen på att gå ut och räffsa bort alla löv och skit (kvistar som blåst ner på marken), om tomten är fin (någorlunda ialla fall) Så bli vårkänslan mycket skönare. Eller är det bara jag som känner så? Jag tycker ialla fall att det är mysig, något speciellt att "städa" ute när våren kommer. Lika dant att tvätta och städa bilarna. Det är mys. Ingen annan än jag själv så blir ju föräldrarna glada ialla fall.

Idag fick jag äntligen tid till min operation, 13 april. Jag har fått vänta ganska länge nu, lite mer än 3 månader. Det var bara för att läkaren gick och väntade på ett nytt verktyg han behövde. Nu har han fått det, och jag har fått min tid. Det känns verkligen skönt, en lättnad i mig. Snart får jag det överstökat och sen behöver jag aldrig mer tänka på skiten.
Det gillar jag.

Jag hoppas ja blir helt frisk tills fredag, för då ska jag till lilla Martina i Växjö och där blir det fest! Underbart.
Innan det, i skolan så kommer filip och sjunger i ugglan, det är trotts allt kulturveckan. Ska också bli underbart att träffa honom, de var längesen!
Mindre underbart är att jag har prov på torsdag

Köss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0