dagen innan

Dagen annars idag, innan jag kom hem var bra. Trivs så bra med alla min goa klasskompisar. Som vanligt har vi skrattat en massa åt allt och ingenting. Nästan hela klassen tuggade på hubba bubba och tävlade om vem som kunde blåsa störst bubbla, det är tisdags nöjje :)

Efter skolan åkte jag och Anna och köpte fika på Hemköp, mötte Jessika och Rebecka, åkte och parkerade bilen uppe vid mc donalds, max och burge king och fikade där. Anledningen att vi åkte just dit och fika var för att Anna behövde besöka damernas. Sen så är det helt okej utsikt där uppe :) Kul hade vi ialla fall. Glömde kameran hemma som jag skrev igår att jag skulle försöka komma ihåg att ta med mig. Men en annan dag få det bli!

Jag har prov imorgon så jag borde plugga nu. Hade velat pussa och krama på min söta pojkvän istället. Det är mycket roligare! Men en annan gång. Nu ska jag plugga! Önska mig lycka till. 

Puss på er 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0