dom som vet

Måndag och jag ligger fortfarande i sängen. De som vet säger att jag inte har nått bra morgon humör alls, kan nog stämma. Vaknade idag av att Johan ringde, efter att fått höra hans värma röst kunde jag inget annat än vara glad :)
Bra start på dagen alltså.

Börjar skolan kl 13 idag så det är anledningen till att jag fortfarande ligger i sängen. Jätte skönt!
Dagens plan blir då skolan en sväng, sen tänker jag åka hem och sätta på mig mys kläder, ladda upp med nått gott, vindruvor kanske. Sen ska jag plugga! Snart kommer jag aldrig med behöva plugga om jag inte vill :)
Studenten, underbart!

Nu ska jag duscha. Puss på er

Kommentarer
Postat av: Foki

svar: åh tack :) när jag började blogga så läser jag ganska mycket på www.designadinblogg.se jag lärde mig massa saker som man kan göra med bloggen & tillslut fick jag till det ;)

¨

ha en toppen dag! =)

2009-05-04 @ 12:19:30
URL: http://foki.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0