gamla minnen

Precis hemkommen. Eller tja, jag har tvättat ansiktet, borstat tänderna och krypt ner i sängen. Det var kul att träffa Bea :) Vi pratade en massa gamla minnen som vi har ihop, tiden då vi hängde i Smålandsstenar. Vi satt ute på gungorna på skol gården som ligger några hundra meter ifrån Beas lägenhets hus, gunga var längesen jag gjorde :)  Efter en, två timmar? jag vet inte hur länge vi satt ute, hur som helst så började det bli kallt så jag föjlde med Bea in en stund. Träffade Eve, hennes mamma. Det var kul :) var verkligen längesen! Kollade på kort från tiden vi umgicks. Hemska kort :P



Bea och jag



Nu ska jag läsa lite bloggar, sen sova. God natt på er alla!
PUSS


Kommentarer
Postat av: Rebecca Utan Räkor

Sv: Ja, jag menar chokjladen. De kallar mig räkan med, rääk om de är trötta.

Fy fan. Haha

2009-05-06 @ 23:35:21
URL: http://alltutom.blogg.se/
Postat av: Bea

vilka fian bilder på oss ;) haha

2009-05-11 @ 20:27:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0