Hur som haver

God morgon. Vaknarde runt klockan 10 idag. Jag är en höjdare på att sova vill ja lova. Det är gott! Speciellt skönt när det är regnigt väder ute, för då slipper man få ångest över att man inte är ute och gör nått istället :)

Dagens plan: ingen! Hade tänkt åka och träffa  Malin, men jag kom på att jag har telefon tid med läkaren i Linköping idag klockan 3. Bäst att vara hemma då kanske. Visserligen kan jag åka till Malin efter samtalet, men hon skulle iväg i kväll. Jag få ringa och prata med gäntan och se hur vi ska göra, kanske ses imorgon istället?

Hur som haver så tror jag att jag ska ta mig en tripp till Värnamo hur det än blir idag. Syster min ligger hemma med feber så jag tänkte åka och hälsa på och se hur hon mår. Jag behöver endå åka dit och lämna lite kläder som vi beställde från hallens för ett tag sen, det var nått som ja inte ville ha så de ska tillbaks.



PUSS

Kommentarer
Postat av: karro

det är super skönt när det är regnigt så man kan ligga i sängen hela dagen^^

2009-05-06 @ 11:47:08
URL: http://karolinamalmlov.blogg.se/
Postat av: mimmi

Sv Hur upptäckte ni det? alltså, jag tänker på vilka symtom du fick? Men operatonen blev lyckad och du kommer bli helt återställd väl? :)



Så lite så, jag gillar att hjälpa :) Ha en bra dag hos syrran då :)



Kramar Mimmi

2009-05-06 @ 15:31:41
URL: http://mimmismriko.blogg.se/
Postat av: mimmi

sv: jag kan inte ens föreställa mig det! Men jag är glad att du uppsökte läkare, att operationen gick bra och att du har så goda förutsättningar :)



Ha en skön dag :) du får visa vad det är för kläder du har beställt!



Kram Mimmi

2009-05-06 @ 15:43:05
URL: http://mimmismriko.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0