Jag gillar't

Vart ska jag böra? Min helg har varit toppen! Min underbar J är helt fantastisk. Han är allt man kan drömma om :)
Jag har fått träffa hans familj, jätte goa verkligen :) Sen har vi grillat och festat med hans vänner, jätte goa dom med.
Jag gillar Karlsborgare :D


Jag trivs så bra tillsammans med Johan, han är så otroligt omtänksam och underbar, han har tagit hand om mig så fort jag inte mått bra (huvudet efter operationen) Han frågar alltid hur jag mår. Jag mår så bra i hans sällskap :) Han är underbar


PUSS

Kommentarer
Postat av: dita

det är verkligen underbart att ha någon så där på sin sida både vått och torrt. Det är då livet betyder något...

2009-05-11 @ 19:29:27
URL: http://diitaa.blogg.se/
Postat av: Bea

härligt å höra ;D få ta å gunga nån mer dag =)

2009-05-11 @ 20:14:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0