KISS

Jag tog bilen till skolan i morse och det var tur det för AJ vad ont jag började få redan när jag kom till skolan. Mitt huvud :/ Värken sitter i nacken, och så strålar den upp. Jag måste gå och få massage eller nått för det är inte kul alls det här.
(Allt efter operationen)

I vilket fall som helst så slutade vi tidigt, hade två lektioner idag. Åkte och handlade på apoteket, så nu kan jag käka piller igen. Sen blev det bums i sängen och sova. Vaknade för drygt en timme sen nu och det känns mycket bättre i huvudet.

Ska hoppa in i duschen nu och sen fixa i ordning mig och så få ja se då hur jag mår, om jag orkar åka till Anna.
Jag hoppas det! Få käka en massa alveden.

Ha det fint ikväll alla! PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0