Lastbil

Jag stor trivs :) Min pappa är lastbils chafför och när jag var mindre brukade jag alltid på lov och ledigheter följa med och åka lastbil. Jag tyckte han hade världens bästa yrke, få åka lastbil hela dagarna och äta ute varje dag. Bättre kunde det ju inte bli. När jag blev lite äldre började jag förstå att det inte bara var att glida runt med lastbilen utan att det var ganska tungt arbete med allt lossanda och lastande. Jag såg verkligen upp till min pappa. Världens bästa chafför, lastbils mage eller med andra ord en riktig öl mage. Det är manligt. Min pappa är bäst :)

Nu sitter jag och åker lastbil fast inte med pappa utan med min underbara pojkvän. Hur häftigt är inte det att han är lastbils chafför. Ni skulle bara se han nu när han sitter här jämte och kör ;) Han är så underbart fin. Till skillnad från pappa :P med öl mage, grått hår och glas ögon. Fast, min pappa är fin :) världens gulligaste faktiskt.
Johan är sexig när han kör lastbil ;) Just nu kör vi in i Skövde. Möter en massa raggarbilar. Är tydligen crousning i närheten. Solen skiner och jag som sagt stor trivs :) Min sexiga lastbils chaför till pojkvän är bäst.

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0