me like

Igår åkte vi ut till Johans mamma och hennes familj och åt frukost :) Dom är så Goa!
Sen åkte jag och älsklingen till Ikea med Magnus och Anna :) Jag älskar att gå på Ikea och kolla på alla fina saker, jag längtar så tills jag flyttar. Då ska jag handla på Ikea må ni tro :). Efteråt gick vi in på A6 och åt mat, tackobufe. Mumsfillebabben.

När vi var klara i Jönköping körde Magnus och Anna ut oss till Johans pappa och hans styv mamma i Karlsborg.
Träffade dom för första gången och jag var allt lite nervös. Men de var jätte trevliga så det släppte ganska fort. Vi satt hela kvällen och pratade och tog oss några öl. Jätte trevlig :) De hade Göstas bror också, ni vet Johans farmos hund. Wille hette denna hunden och han var så cool. Stenhård.

Idag vaknade jag och var rätt bra bakfull. Kände mig svag i hela kroppen, tog en dusch och piggnade till lite. Sen träffade vi Magnus och Anna och tog en pizza. Sen var det dags för mig att åka hem. 

Det är lika tråkigt varje gång att åka hem från Johan. Jag trivs så bra tillsammans med min underbara älskling. Helgen har varit helt underbar! Saknar redan Johan!

PUSS 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0