MUS

Måndag idag och har inte gjort mycket alls. Varit hemma från skolan. Nu har jag bara 4 dagar kvar i skolan, eller ja 3 för att på onsdag ska vi i klassen till Växjö, studiebesök och gå på stan så det räknas inte riktigt som en skol dag tycker jag. Om ni bara visste hur skönt jag tycker det är. Snart är det inget som håller mig fast längre. Jag kan göra precis vad jag vill snart :) Flytta, resa, jobba. Det ska bli så roligt!

Men det är snart, inte nu. Nu ska jag göra lite nytta här hemma. Det behövs städas så nu åker här på musik på hög volym, håret upp i en toffs, fram med mitt städ humör och så hörs vi sen!

Förresten på tal om musik, jag måste skaffa mig en stereo!


PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0