PUSS

Hallåja, hur ska jag göra imorgon? Ta bussen till skolan, åka med Anna hem direkt efter vi slutat. Troligtvis kommer jag inte må så bra på kvällen eftersom jag vatt igång hela dan utan att få vila. Jag kan ju chansa, ta en massa alvedon och hoppas på att det ska hjälpa. Och så kan jag ta nått glas vin till maten, få skjutts av Becka och rickard sen. Kalas?

Eller så tar jag bil till skolan, åker hem sen en stund och vila och fixa inför kvällen i min egen takt och sen åker till Anna på kvällen. Det negativa med detta är att ja inte kan ta ett glas vin till maten eftersom jag måste köra hem.

Det sistnämnda låter ju klokast. Jag tror illa det får bli så. Jag behöver gå och handla på apoteket imorgon med, min medecin är slut. Måste tyvärr äta den ett tag till.

Hur som haver så är jag sååååå kär, och ni som läser min blogg vet nog inte redan det va? :)

Längtar tills det blir onsdag! Då ska jag krama om min älskling och känna hans underbara närhet.
Han är den underbaraste jag vet :) Finaste och snällaste. Snyggaste och vackraste ;)
Min min min underbara Johan :) PUSS

Kommentarer
Postat av: Daniel

å vad skoj att du e inlove!!

2009-05-15 @ 09:06:44
URL: http://danielfagerholm.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0