Sista dagen

En skol dag kvar. Det är blandade känslor. Jag kommer sakna samanhållningen som vi har i klassen. Alla långa håltimmar då vi åker iväg och tar en fika eller hittar på nått annat som faller oss in. Jag älskar min klass. Jag skulle vilja beskriva oss som glada och smått galna tillsamman. Vi har för det mesta riktigt roligt tillsammans. Jag kommer sakna att inte kunna träffa alla tillsammans lika ofta längre.

Skolan, lärare och lektioner kommer däremot bli riktigt riktigt skönt att slippa. Jag är nöljd med dessa år.

Igår var vi i klassen iväg på vårt sista studiebesök. Vi var i Växjö och fick en guidad tur i ett gammalt psykhem och vi fick veta hur det var förr. Det var hemskt :/ Vilken syn man hade på psykisk sjuka, eller på dårar som man kallade dom för då. Usch! Tur att vi inte har den synen på folk idag. Efter studie besöket gick vi alla och åt bufe på en resturang i stan, myspys. Sen innan vi åkte hem gick vi en runda på stan! Jag älskar våra studiebesök! Dom kommer jag också sakna..

Jag köpte världens roligaste sak igår :D Som sagt så är jag lite skade glad av mig (A)
(Den enda sanna glädjen?)  Nej kanske inte men ialla fall så köpte jag mig en penna, som när man ska trycka ut
blyet så får man en stöt :D Roligt roligt att lura folk med! Hihi.

Idag på sista lektionen så kollade vi på filmer som vi hade spelat in under alla 3 åren i skolan. Vad alla har förändrats i klassen! Det var riktigt kul att se sig själv i ettan, jag har förändrat mig så mycket.

Hur som haver snart är skolan slut! :D

Ikväll ska ja på massage! Det ska bli skönt :) Värken i huvudet och nacken har blivit mycket mycket bättre nu. Jag har nästan ingen spänning alls i nacken längre och ingen huvudvärk :) Så skönt!

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0