Tog mig en sovmorgon

God morgon! Idag har jag tagit mig en lång sov morgon. Vaknade tidigt och mådde inte alls bra. Ont i huvudet och ont i ryggen. Tänkte att det inte gjorde så mycket om jag stannade hemma från skolan, hade bara två lektioner där vi endå inte håller på med nått viktigt just nu. Så jag somnade vidare efter att övertalat mig själv till att inte ha dåligt samvete för att stanna hemma en dag till.

Idag tänker jag ha en lugn och go dag. Jag ska försöka att stressa så lite som möjligt. Det är ju fredag liksom.
Jag har lite olika alternativ till dagens planering:

* Städa ur min garderob. Behövs verkligen för jag har ingen koll på mina kläder, de ligger överallt. I min soffa, på min gungstol, i byrån, i garderoben och så hänger det kläder på min kläd hängare och på dörren. :/
 Jag måste skapa ett system! 

*  Städa rummet

* Duscha och ha egen spa, ni vet ansiktsmask, hårinpackning, raka benen, fixa naglarna osv :)

* Packa lite kläder som jag ska ha med mig till J i helgen

* Äta lite också tror jag och gå ut och gå en sväng!

Ja, det var nog allt som jag kommer på skulle behövas, och som jag faktiskt vill göra. Allt med rätt stämmning och med bra musik på så blir det kalas!

Jag måste leta upp mitt minnes kort till kameran, jag har slarvat bort det :/ Jag misstänker att de ligger i eller under sängen. Satt nämligen sist med det här i sängen när jag skulle lägga in kort till datan.



Nu ska jag städa mitt rum! Sen ta tag i garderoben innan jag ångrar mig!
PUSS

Kommentarer
Postat av: malin

lycka till med gaderoben gumman ! ;)



love you

2009-05-08 @ 16:39:46
URL: http://maaalinens.blogg.se/
Postat av: Fotograf Matilda Söderström

tack vad glad jag blir :D jag använder just nu en canon eos 40d. har hittils haft en 350d :)

2009-05-08 @ 21:26:54
URL: http://greenapple.blogg.se/
Postat av: Anonym

Fin blogg du har :) Kika gärna in i min och bevaka om du gillar den :D

2009-05-08 @ 22:16:05
URL: http://metrobloggen.se/starofusa
Postat av: mimmi

sv: oj då, du fick med dig en del :D

jag hittade en över söt vit/blå randig lite sjömans liknande klänning på Gina tricot, skiit sööt! :)



förstår att du haft en "pysslaomsigsjälvdag" idag :) härlligt! sådana dagar är viktiga!



kram kram

2009-05-09 @ 00:00:16
URL: http://mimmismriko.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0