Torsdag hela dan

Ja då var det torsdag idag, hela dan som J brukar säga. Åkte till skolan och hade en lektion. Jag och Rebecka skulle ju hitta på något, vi åkte aldrig till Ullared. I stället så åkte vi och åtta till, hela tjej gänget till mc donallds och åt.
Det är alltid lika kul och galet med tjejerna :) Imorgon bestämde vi oss för att grilla hemma hos Anna. Det  bli kalas.

Efter vi hade ätit så tog jag bussen hem till Gnosjö, mamma kom och hämtade mig vid stationen. Jag hade riktigt ont i huvudet, spänning i nacken och runt ögonen :/ Så det första jag gjorde när jag kom hem var att ta mig en alvedon och lite vatten sen gick jag bums till sängen! Sov nån timme sen ringde J och jag pratade lite med honom, mådde mycket bättre då :)


PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0