köss

Dålig uppdatering jag vet.

Idag ialla fall så sov jag till tio nångång, vaknade av att chefen min ringde, där jag ska jobba i sommar. Vi bestämde ett datum då jag ska komma och gå en kurs för att få medecin delegering till sommarn. Sen bestämde vi två dagar då jag ska gå brevid. Det kommer bli great! En sommar i Halmstad då jag ska jobba med dementa. Jag gillar´t

Fast en sak gillar jag inte alls med detta, och det är att jag kommer ha så himla långt från min älskling. Men vi kommer fixa det.

Efter jag pratat i telefon så fixar jag iordning mig och åker in till skolan. Har svenska, lyssnar på några redovisningar, sen kollar vi på en musikal i aulan, sen har vi matlagning då vi gjorde en jätte god efterrätt. Mums filibabben. Efter det slutade skolan för dagen. 

Imorgon börjar jag inte förens halv 12 igen. Det är skönt med sovmorgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0