Give me

En dag mindre kvar i skolan. Ska bli så fruktansvärt skönt att slippa sitta i skolbänken. Jag är trött på allt som har med skolan att göra.

Nu äntligen kan jag börja göra allt jag gått och drömt om.

* Flytta till en ny stad och lära känna nytt folk och upptäcka nya fina ställen.
* Skaffa mig en egen lägenhet. Tänk er va kul att inreda ens enga hem :)
* Skaffa mig ett fast jobb. Vill helst jobba med utvecklingstörda. eller äldre.
* Bartender utbildning utomlans. Nästa sommar kanske.
* Resa. Indien hade varit så häftigt att åka till. Jag vill dra iväg på en sista minuten resan bara så där.









Spännande spännande jag undra var som faller mig in till höst. Om jag kommer flytta direkt eller bo hemma och jobba.
Jag vill att det ska hända saker i mitt liv och jag vet att det bara är jag som kan göra nått åt det om jag vill att nått ska hända. Jag vet andra som tagit studenten för nått år sen och som fortfarande bor hemma och jobbar på nån fabrik och
som bara klagar på att allt är så tråkigt. Så ska det inte bli för mig. Allt går om man bara vill! Det är lite av mitt motto.
 

Hur som haver så få jag se efter sommarn vad som händer. Imorgon bär det av till Växjö med klassen. Myspys.
Nu ska jag skriva uppsatts så att min lärare blir nöjd och kan ge mig mitt VG i utvecklingstörning kursen.

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0