PUSS

I går var en jätte onödig och jobbig dag! Den började med att jag stressade till skolan, väl framme hade vi svenska lektion och där skulle vi börja planera ett drama som vi ska spela upp nästa vecka. Alla i klassen hade tusen olika ideér som resulterade i att alla pratar mun i mun på varandra. Till slut kom vi fram till en idé vi skulle hålla oss till och då var lektionen slut.
 Skolan också, jag fick veta att vår relions lektion var inställd! Tusan tänkte jag, där gick humöret ner på botten. Varför det kanske ni undrar då. Oftast så brukar man bli glad om ens lektion blir inställd så att man får åka hem.
Det var skönt på ett sätt, men jag hade lika väl kunnat stanna hemma hela dan, det kändes så onördigt att jag åkt in till Värnamo för att sitta och höra på allt kacklande.  Jag hade ont också och blev bara irrirarad.

Men så kan det vara. Jag åkte hem och tog en alvedon, la mig i sängen och vilade lite. Sen ringde jag till Camilla, mammas vän som håller på med och massera folk. Jag kännde att jag inte kunde gå och ha så ont i nacken och huvudet längre. Fick en tid redan samma dag, så på kvällen åkte jag och fick massage. Ska dit nästa vecka också, hoppas det hjälper. Jag börjar bli otålig.



IDAG
Efter skolan åkte jag och köpte en vit kofta till studenten :) Det känns jätte konstigt när man ser alla blå och gula grejjer som hör till student dagen. Det ska bli så otroligt underbart att gå ut skolan! Jag vill göra så mycket!  Hade inte stått ut i skolan en endaste dag till.

Imorgon åker jag upp till Karlsborg, till min finaste underbaraste Johan! Vad jag längtar efter hans närhet, han sprider sån glädje :) Ska bli så mysigt att få krama om och känna hans famn igen. Jag gillar Karlsborg :) Det är fint där uppe. Sen så är Johans vänner så super goa också! Det är kul :)

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0