Bilder från igår

Ja åkte till Anna igår, min kusin Jim, Linda och Daniel kom och hämtade mig för de skulle också ut till Anna.
Vi grillade, spelade cubb och volyboll. Vi frya stannade inte så jätte länge, jag mådde inte bra och de andra tre var trötta. Men det var kul att komma iväg en runda och träffa alla :)



Här kommer lite bilder från igår :)



Här har vi Anna, värden vi var hos :)





Daniel var min grill master :)





Motståndar laget





IDAG
Idag ska jag till Malin (om hon kan vakna nångång) Vi ska bara ta det lugnt och glassa i solen, kanske åka in till Värnamo och kolla på karnevalen och ta en glass. Ingen av oss är särskillt pigga, hon har varit förkyld och dålig ett par dagar nu, och jag, ni vet värken i nacken och huvudet. Så det blir en lugn och mysig dag helt enkelt :)
Härlig lördag

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0